Aankoopbegeleiding

Het kopen van een paard of pony heeft heel wat voeten in de aarde. Althans: dat hoort het te hebben, want het is in het belang van het dier én van jezelf alle consequenties te overzien. Nog voor je eraan begint. Bedenk bijvoorbeeld met welk doel je een paard of pony wilt kopen. Ga je ermee rijden of mennen, recreatief of ook aan wedstrijden deelnemen? Heb je nagedacht over het budget dat je hebt te besteden en ga zo maar door. Vereniging Eigen Paard kan je helpen bij dit proces tot en met de aankoop middels de volgende diensten.

Horse Dating

Een uniek evenement van Vereniging Eigen Paard, om onder deskundige begeleiding de perfecte match te zoeken voor jou en je toekomstige paard. Onder begeleiding van onafhankelijke deskundigen wordt niet alleen paarden bij je gezocht welke  bij jouw wensen passen, maar je wordt geholpen bij het gehele traject.

Aankoopbegeleider

De aankoopbegeleider van Vereniging Eigen Paard is een onafhankelijk en deskundig persoon met met betrekking tot paarden. Een aankoopbegeleider geeft u advies over je toekomstige paard, bijvoorbeeld of het karakter goed is, het niveau en nog veel meer. Beschouw deze adviseur als investering. Hij voorkomt een verkeerde beslissing die aanzienlijk meer kost. Je kan met al uw vragen omtrent de koop van een paard bij onze aankoopbegeleiders terecht. Lees hier meer over de mogelijkheden.