Horse Dating

Horse Dating® is een uniek evenement van Vereniging Eigen Paard, om onder deskundige begeleiding de perfecte match te zoeken voor jou en je toekomstige paard. Het unieke van dit initiatief is dat adviseurs van Vereniging Eigen Paard, onder leiding van Gert van den Hoorn en Frenk Jespers, de deelnemers op een deskundige wijze begeleiden bij het uitproberen en de eventuele aankoop van een paard.

collagehorsedating

Hoe werkt het als je een paard zoekt?

Je meldt je aan via onderstaand contactformulier en plaatst een zoekopdracht. De vereniging gaat op basis daarvan actief op zoek naar pony’s/paarden die matchen met het opgegeven profiel. Tijdens de Horse Dating® dag zelf kun je de paarden die op jouw profiel aansluiten uitproberen onder begeleiding van onze adviseurs. Zij beoordelen de kwaliteiten van de paarden en geven onafhankelijke en uitgebreide informatie over het paard zodat de koper weet wat hij/zij kan verwachten.
De kosten voor deelname bedragen € 50,- voor niet leden, leden betalen € 35,-. Hiervoor gaat de vereniging op zoek naar geschikte paarden en verzorgen wij deskundige begeleiding tijdens Horse Dating®. Bekijk hier de video. Ben je geen lid van Vereniging Eigen Paard en wil je je wel opgeven voor Horse Dating®, mail dan naar ilsejespers@eigenpaard.nl

Hoe werkt het als je een paard wilt aanbieden?
Wilt u uw paard of pony verkopen? Meld u dan aan voor Horse Dating® via onderstaand formulier! Wat wij voor u als aanbiedende partij doen: we gaan actief op zoek naar potentiele kopers en op de Horse Dating® dag bieden wij u de mogelijkheid uw paard op zijn best te presenteren op een mooie accommodatie met alle nodige materialen. U ontmoet hier meerdere potentiele kopers die bij hun zoektocht naar een goede match begeleid worden door onze deskundigen. Het voordeel voor u is dat u op een dag meerdere potentiele kopers kunt bereiken. Heeft u een paard wat u via Horse Dating aan wilt bieden, mail dan naar IlseJespers@eigenpaard.nl

De eerstvolgende editie van Horse Dating is zaterdag 21 november tijdens Balans Hippique. Kijk hier voor meer informatie.

Bekijk hier het aanbod.

U moet ingelogd zijn om dit gedeelte te kunnen bekijken. Login