Je loopt er al een tijdje mee, maar nu er overal om je heen weer veulens worden geboren, ben je eruit: Je wilt je merrie laten dekken! Hoe gaat zoiets in zijn werk en hoe pak je dit aan? Wat komt er allemaal bij kijken? Welk kostenplaatje hoort erbij? Welke hengst past bij je merrie? Wat kan je verwachten rondom de dracht en de geboorte van een veulen?Allemaal vragen waar je graag antwoord op wilt hebben voordat je aan het avontuur begint!
Voor een onafhankelijk en deskundig advies ben je bij Verening Eigen Paard op de juiste plaats. Als adviseur Fokkerij en Voortplanting Paard is Josien Lucht-Kruimer aangesloten bij de vereniging. Met haar vele jaren ervaring in de paardenfokkerij en werkzaamheden op een gerenommeerd dekstation kan Josien je goed onderbouwde adviezen geven. Ze kijkt samen met jou naar de mogelijkheden wat betreft jouw merrie en helpt je met het maken van de juiste hengstenkeuze.

Meer informatie? Neem contact op met Vereniging Eigen Paard! De kosten voor een fokadvies zijn € 40,- voor onze leden. Niet leden betalen € 55 euro. Bel met 076-8888018 of stuur een mail naar info@eigenpaard.nl