Horse Dating

een uniek evenement voor het (ver)kopen van paarden

Horse Dating® is een uniek evenement van Vereniging Eigen Paard, om onder deskundige begeleiding de perfecte match te zoeken voor jou en je toekomstige paard. Het unieke van dit initiatief is dat adviseurs van Vereniging Eigen Paard, onder leiding van Frenk Jespers en Anouk Holleman, de deelnemers op een deskundige wijze begeleiden bij het uitproberen en de eventuele aankoop van een paard.

Hoe werkt het als je een paard zoekt?

Je meldt je aan via onderstaand contactformulier. Wij nemen contact met je op en stellen een zoekopdracht op. De vereniging gaat op basis daarvan actief op zoek naar pony’s/paarden die matchen met het opgegeven profiel. Tijdens de Horse Dating® dag zelf kun je de paarden die op jouw profiel aansluiten uitproberen onder begeleiding van onze adviseurs. Zij beoordelen de kwaliteiten van de paarden en geven onafhankelijke en uitgebreide informatie over het paard zodat de koper weet wat hij/zij kan verwachten. De kosten voor deelname bedragen € 50,- voor leden, niet leden betalen € 65,-. Hiervoor gaat de vereniging op zoek naar geschikte paarden en verzorgen wij deskundige begeleiding tijdens Horse Dating®. Lees hier het verhaal van Jessica Kranendonk.

[/av_one_half]

Hoe werkt het als je een paard wilt aanbieden?

Wil je je paard of pony verkopen? Meld je dan aan voor Horse Dating® via onderstaand formulier! Wat wij voor je als aanbiedende partij doen: we gaan actief op zoek naar potentiele kopers en op de Horse Dating® dag bieden wij je de mogelijkheid je paard op zijn best te presenteren op een mooie accommodatie met alle nodige materialen. Je ontmoet hier meerdere potentiele kopers die bij hun zoektocht naar een goede match begeleid worden door onze deskundigen. De kosten voor het aanbieden van een paard tijdens deze dag bedragen € 50,- (bij meerdere paarden krijg je korting). Het voordeel voor is dat je op een dag meerdere potentiele kopers kunt bereiken. Heb je een paard wat je via Horse Dating aan wilt bieden, meld je dan aan via onderstaand formulier. Wij nemen hierna contact met je op.

Ik wil een paard/pony kopen

1 + 0 = ?

Ik wil een paard/pony verkopen

6 + 1 = ?

Video Horse Dating met Lotte en Stephanie

Aankoopbegeleider

De aankoopbegeleider van Vereniging Eigen Paard is een onafhankelijk en deskundig persoon met met betrekking tot paarden. Een aankoopbegeleider geeft je advies over je toekomstige paard, bijvoorbeeld of het karakter goed is, het niveau en nog veel meer. Beschouw deze adviseur als investering. Hij voorkomt een verkeerde beslissing die aanzienlijk meer kost. Je kan met al je vragen omtrent de koop van een paard bij onze aankoopbegeleiders terecht. Tijdens Horse Dating zullen deze aankoopbegeleiders de deelnemers individueel en op maat adviseren. Dit zijn onze aankoopbegeleiders tijdens Horse Dating op zondag 1 juli, Anouk Holleman en Frenk Jespers.

Anouk Holleman

Frenk Jespers

Algemene informatie

Locatie Horse Dating Stal Groenendaal Zevenhuizerstraat 154 Bunschoten 033-4564429