Eerste editie

Op 3 en 4 februari wordt in het prachtige Equestrian Center De Peelbergen in Noord-Limburg de eerste editie van de Equestrian Plus Tour gehouden. Een uniek springconcours voor iedereen! Vereniging Eigen Paard organiseert deze wedstrijd samen met Equestrian Plus. Deze eerste editie betreft een wedstrijd voor paarden (1.00m t/m 1.35m), later in het jaar zijn de pony’s en andere disciplines zoals dressuur aan de beurt!

Waarom uniek?

De Equestrian Plus Tour is een wedstrijd op hoog niveau met een internationale uitstraling. Maar dan voor iedereen: ook als B- of L-ruiter kun je twee dagen deelnemen en het opnemen tegen internationale deelnemers. De Equestrian Plus Tour kenmerkt zich door zeer hoge prijzengelden en een professionele uitstraling. Er is een strodorp aanwezig, er zijn zitplaatsen bij de piste en de horeca is van restaurant-niveau. Je komt als deelnemer maar ook als bezoeker niks tekort!

Het inschrijfgeld bedraagt €30,- per rubriek, waarbij de combinatie verplicht is om drie rubrieken te rijden.

De prijzenpot

Kijk hieronder voor een overzicht van het prijzengeld en andere prijzen die je als deelnemer kunt winnen. Naast het prijzengeld zijn er de volgende prijzen:

• De winnaars van de Kleine èn Grote Finale klasse B en L ontvangen een paar exclusieve, ambachtelijk gemaakte peesbeschermers van JS Horsetack!
  • De nummers 1 t/m 3 van de Kleine en Grote Finale klasse Z en ZZ  nemen een pak Extreme Volume Woodshavings with Flybusters mee naar huis.
  • Alle prijswinnaars van zaterdag 3 februari ontvangen 2 entreekaarten voor het evenement Balans Hippique op 24 maart.
  • Op zondag 4 februari ontvangt een groot aantal winnaars riante shopbonnen van Ruyters voor Ruiters.
  • Daarnaast zijn er dekens en zadeldekjes.

Equestrian Plus organiseert in samenwerking met Vereniging Eigen Paard de Equestrian Plus Tour 2018

Informatie lidmaatschappen

De Equestrian Plus Tour is een normale wedstrijd onder de reglementen van de FEI. Om deel te kunnen nemen, moet je lid zijn of worden van Vereniging Eigen Paard. Dat komt omdat het formeel een zgn. onderlinge wedstrijd is.

Een lidmaatschap van Vereniging Eigen Paard kost € 25 per jaar. Bekijk hier je voordelen.

Dit lidmaatschap krijg je ook als je je aanmeldt bij Equestrian Plus. Dat lidmaatschap kost € 49,95 per jaar. Je bent dan automatisch gratis lid van Vereniging Eigen Paard èn je start een van je paarden in één rubriek gratis. Bekijk hier je voordelen.

Andersom krijg je € 50% korting op het Equestrian Plus-lidmaatchap als je lid bent bij Vereniging Eigen Paard.

Heb je vragen over de lidmaatschappen, bel ons dan gerust via 076-8888018.

Contactformulier EPT

6 + 2 = ?